Esenta de femeie

woman-strongSunt creată după o rețetă secretă care conține praf de stele, esență de dragoste și un ingredient secret cu multe vise și dorințe. Sunt țesută, brodată și sculptată după o imagine  sacră, dupa legi tainice, după  standarde enigmatice. Umblu aiurea într-o lume pe care n-o stapanesc, care nu mă stapanește. Sunt femeie – gingașă, plapandă, delicată. Țesută în mod tainic, din culorile curcubeului, pictată în sunetele celei mai suave muzici și răsunând a cele mai delicate parfumuri. Mă joc cu lumea asemenea unei pisici cu un ghem de ață. Uneori ma cred stapana absolută, altoeri mă abandonez într-o nebună încredere în acea zonă de confort reconfortantă. Lupt, visez, gândesc. Creez din nimic. Lucrurile prind contur pentrucă eu am contur. Se ciocnesc, se amestecă, se încurcă… se crează și se distrug într-un ritm mult prea alert. Sunt femeie: frumoasă, delicată, complicată… Merg pe drum, fără a ști incotro, cumpăr lucruri colorate pentru a impodobi cine stie ce cotlon uitat de lume si zambesc doar pentruca lumea sa se simta bine. Sunt eu. Fără cravată. Eu fără job. Eu fără scrupule. Eu fără tabuuri Eu fără tablouri. Eu fără mine.  Eu cand mi-e dor… Eu cand mi-e somn… Eu cand visez! Sunt doar eu… femeia; eu, visul; eu, aspiratia; eu, complexul; eu universul!